Sandra - Colins mamma

Dagen outfit

Kategori: Familjeliv



Ja inatt har han stökat runt. Han åt tolv. Sen vaknade han jag var död. Han grät inte så jag passade på att sova. Vi klev upp halv nio utan att han ätit på natten. Skönt om han vänjer sig igen med att inte äta. Han åt ju mitt inatten igår, blev lite rädd men det var vist en engångsgrejj. Snart ska jag gå och äta frulle sen rullar mostersvrålåk iväg med min lillpojk till BVC undra om han väger 5 kg nu då. Vägde 4770 g sist. Han är nog lite rundare nu skulle jag tro. Han ska vaccineras med, det går nog bra.

Just nu ligger han och spelar nallen så blir han arg när den slutar spela. Hehe, egen vilja. Imorse när jag vaknade av att Colin sparkat upp mina ögon, skrattade han och jollrade. Plöttsligt vänder han sig om och typ skriker åt C. Haha han är trött på att gå upp med mig. Här hemma är det pappa som gäller. Pappa, pappa, pappa.. Ja det är nog skönt för C att känna papparollen såhär tidigt vilket många inte får som har barn som är mammiga och pappan känner sig utanför.

Jag har helt glömt bort att jag skulle köra dagens outfit så jag gör det nu:



Jeans med texten born to rule från HM

Strumpor från kappahl (2 pack lite tjockare strumpor. Ett tips för det är dom enda som sitter kvar på fötterna, de tunna typ från Hm Är långa upp till ljumskarna och åker av)

Randig omlott body från HM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: