Sandra - Colins mamma

Datorn är trasig

Kategori: Familjeliv

Min dator gick sönder imorse skärmen blev svart och så förblev den. Sitter vid Cs dator som man knappt vågar peta på för den är så fin och dyr. Fick låna den och kolla banken eftersom han lämnade mig ensam hemma nu när han spelar frispeey eller hur det nu stavas.

Tog en promenad till pappa och tog kort på cykeln och hämtade datorkartongen. När jag kom in så öppnar man alltid kylskåpet, insåg direkt att jag saknar pappas kylskåp lite grann. Han hade köttfärsbiffar och sås haha gott. Ska dit någon dag igen och städa "mitt" rum och kasta prylar.

Nu vaknar min pojk som sovit hela dagen ska ta honom men då vet ni varför det inte blir några bilder för att jag kommer att skriva från mobilen :P Ska föresten reklamera datorn eftersom den bara är 1 år och 2 månader gammal. Hoppas jag får en ny :P

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Inte roligt när datorn blir trasig, vet exakt hur det känns för det har blivit för mig också med förra datorn. Man blir ju besatt av den. haha :D

    2010-04-19 | 19:54:35
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: