Sandra - Colins mamma

De dementa kallar

Kategori: Familjeliv

Nu ska jag ta och göra mig lite berädd på att gå till jobbet. Ska jobba 16.15 - 21.15 på favoritavdelningen. Yees! Sen ska jag hem och mysa. Skönt att få lite jobb nu i början av månaden så man slipper oroa sig mot slutet. Sitter just nu och kollar på allt fint jag vill handla hem. Nu ska det se ut som någon bor här och inte att vi nyss flyttat in.

Var på bvc idag. Han vägde 5353 g och var 61 cm lång. Stor kille. Fick också vaccination så får se om han får feber ikväll. Han hade varit lite smådryg igår när jag jobbade hoppas han inte är det idag då så C tröttnar på att vara hemma. Haha

Har inte tagit några fler bilder på Colin idag ni får titta på de i tidigare inlägg. Nu ska jag trippa iväg. Hejs!

Kommentarer

  • fraajs-blivande mamma♥ säger:

    Tack för dina fina ord , dom behövdes . Är så jävulskt arg och besviken på alla människor där ute som bara vill trycka ner en och skriva en massa som dom inte har en blekaste aning om ..

    Hur fan kan man tro att afrikanernas barn skulle påverkas annolunda bara för att det är afrikaner ? Barnet är ju fortfarande densamma som ett svenskt barn !

    Uch , men det är tur att det finns sånna som dig som skriver saker som man blir glad utav att läsa.

    Kram !

    2010-04-08 | 15:28:32
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: