Sandra - Colins mamma

En lördag

Kategori: Familjeliv

Igår kväll blev jag ju ensam C var hos sin kompis E. Det är rätt skönt att vara ensam hemma ibland bara att Colin var gnällig vela ingenting, sen somnar han inte förns pappa kommer hem. Sov rätt gott inatt men Colin var ju pigg. Helt mör i kroppen och försöka slummra till mellan sparkarna. Har så grymt ont i kroppen idag. Känns som jag rammlat ner för en trapp. God frukost fick jag iallafall. Minibaguetter med phiadelphiaost och kaffe. Har hängt en maskin tvätt och ska platta håret och diska lite. Vid två tre tiden kommer Colins faster, kusin och hennes pappa. Ska bli superkul!

Senare vette tusan vad som händer men imorgon ska jag följa med mamma och titta på lägenhet på sörby ängar. Ska bli så kul. Äntligen börjar hon röra sig hemåt igen. Tänk om hon flyttar tillbaka till Gävle så man får träffa Emmy oftare.

Nä nu lär jag sätta lite fart om jag ska vara klar när de kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: