Sandra - Colins mamma

EN morgon

Kategori: Familjeliv

Vi klev upp vid åtta allihop. Har fastnat framför tv4 hundcochen är där så lite spännande. Ska bara ta det lugnt nu diska lite och sådär, äta lunch sen ska jag åka och jobba. Ska sitta vak i valbo blir säkert okej. Pappa skulle skjutsa mig för jag hittar ju inte där speciellt inte om man ska åka buss.

Nu somnade båda C om. Colin har sovit till 6, åt och somnade om till 8. Jag la mig 12 så jag har sovit bra. Har superont i nacken och ryggen fortfarande från när Colin sov i vår säng. Måste köpa en bra kudde för sängen är det ju inte fel på eftersom madrassen är anpassad.

Hade en supertrevlig kväll igår. Var med Johanna på dagen. Skulle ta en promenad men det blev iskallt. Tog en runda på stan, gick hit med Colin, gick till henne och tog bilen till maxi sen tillbaka och solade. Sprang hem han precis komma ur duschen så kom Fia, Jonas, Jessica och David. Jag och barnen gick och handlade godis och mjölk var hemma en stund. När dom gått mötte jag grannen hennes små söta hundar var in och kollade läget. Sen kom madde. Hehe jag hann ingenting men det var helt ok. Vi kolla tv sen kom johanna någon timme innan de gick hem och jag däckade. C kom hem jag vetinte när och hade köpt hamburgare jag somnade om eller a jag kommer knappt ihåg att han sa något.

Nu äter Colin. Glöm inte att rösta en gång om dagen http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=28854 så att rätt bebis vinner, alltså Colin

Kommentarer

  • frida, hampus & william säger:

    Okej tack för tipset :-D

    Tack så mycket, jag har röstat på Colin oxå några ggr :) Kram

    2010-04-25 | 20:30:01
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: