Sandra - Colins mamma

En pigg Colin

Kategori: Familjeliv

Ja idag vaknade han kvart över sju skulle ha mat men gjorde morgon efter det. Tror det var för att han åt halv fyra också ( som han inte gjort på en månad ) och somnade om då. Iallafall så kom vi ju upp i normal tid om man säger så. Pojken ligger och trycker och en ljuv doft sprider sig här i soffan. Haha. Blir byte snart tror jag. Han tar i för kung och fosterland nästan somnar till stackarn.

Senare idag blir det en promenad till willys och handla blöjor ersättning och lite sånt. Annars vette tusan vad vi ska göra. Ska försöka muta frissan att komma hit och fixa mina ögonfransar och bryn sp att jag får ett ansikte. Kanske fixar naglarna med. Dom fuskisarna ska ju åka på kryssning dom Pappas familj så vi fick ingen barnvakt i helgen. Vi får väl ha mysmiddag hemma så får vi ta bio nästa vecka. Colins farmor kanske vill vara med honom :)

Nu skriker min mage så jag mår jätte illa så är det blöjan. Näe ush nu är det brådis annars kräks jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: