Sandra - Colins mamma

En runda

Kategori: Familjeliv

Jag och Johanna tog en runda på stan. Det var kallt så Colin fick en ny mössa en svart och vitrandig. Han fick också hörselkåpor utifall vi kanske går ut ikväll. Jag köpte ett par solbrillor till mig själv. Vi fikade och gick runt. Så stod vi i rulltrappan får att nå mongos inte kunde flytta in sig vi hade vätat skitlänge ( inne på nian ) då sa jag: Ja och på stadium har dom byggt en hiss men den har aldrig funkat sen är det förbjudet att åka med vagn i rulltrappen. Då sa en tant bakom: JO MEN HISSEN FUNKAR VIST! Men hallå?! Lägg dig inte i när du inte vet vad vi pratar om.

Nu är vi äntligen hemma. Colin och pappa har åkt lite bil här runt Colin ligger på tutan hehe.







Mamma stör inte när pappa och jag spelar! hehe

Kommentarer

  • Linda - mamma till Liam säger:

    Jaha men det låter ju bra:) synd med jobb finns ju typ inge:/

    Oj var det inte jobbigt och jobba när han var så liten? Ja du det undrar jag med haha, kanske textil lärare :P Men lär ju plugga vidare om man ska bli designer o sånt. Men jag har inte så stort intresse för det nu mera.

    2010-04-30 | 17:04:17
    Bloggadress: http://lindaperssonn.blogg.se/
  • Jacqueline - 18 år och blivande mami säger:

    Kan sötisen hålla huvudet själv nu? kram!

    2010-04-30 | 21:30:45
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: