Sandra - Colins mamma

Flickan från ovan

Kategori: Familjeliv

Har sett flickan från ovan. Riktigt bra film rakt igenom. Jag var kissnödig redan när filmen började men hade inte tid att gå på toa. C hade dukat upp med cheeseballs och läsk men rörde det inte. Behöver jag säga mer än: Se den!

Colin somnade ganska snabbt in i filmen. Han har inte feber och så men anledningen till att han sover mestadels av dagarna är nog att han har mycket vikt att ta igen samt att tänderna tar lite energi. Det är vad jag tror iallafall. Nu ska jag ta och gå och lägga mig. Colin sover så skönt att jag inte vill väcka honom. C ska vara vaken ett tag till så han fixar grabben, i vanlig ordning. Han sist ner jag först upp ( ur sängen ). Det är underbart att ha honom hemma alltid.

Nä nu snurrar det rejält måste försöka ta mig till sängen. Undra vad det är som är fel. Ingen förkylning heller :S Måste söka hjälp om det inte slutar om någon dag. Är trött och här i vardagsrummet kollar C på någon seire med medeltida människor som gör fler människor och slår ihjäl varandra, Sparktacus kanske det heter? Liknar den där gladiator filmen. Inget för mig. 

Godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: