Sandra - Colins mamma

Gick inte så bra

Kategori: Familjeliv

Inget funkade för mig när jag skulle bygga idag. Det var ett stort mysterium visade C att det måste vara fel på bitarma. Jahapp då vände han upp och ner på botten så vips gick allt som på en dans. Ja jag är kanske inte världens smartaste.

Imorgon ska jag och Johanna ta en shoppingrunda i valbo. Äntligen kan jag handla lite. Vem vet, jag kanske kommer hem med köket jag har sån ångest att jag inte köpte igår. Efter att Jessica berättade att hennes barn gillade köket så fick jag ångest att jag inte ger mig son det för att hans pappa inte är riktigt med. Blir till att köpa bordet en stol och en pall imorgon med så behöver jag inte bära. Känns underbart att utnyttja Johanna. Hon är min bästa.

Just nu sover Colin så man kanske ska skruva lite när man har hjälpen hemma. Jag vill inte att han ska göra allt jag vill vara med för annars kommer jag aldrig lära mig någonting.

Kommentarer

  • Linda - mamma till Liam säger:

    Aha okej :) jag är 90a blir 20 om en månad.

    Jaså, ja jag är här i från :P

    Har inte sätt någon bild på dig? :P

    2010-04-28 | 12:08:02
    Bloggadress: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: