Sandra - Colins mamma

Händig kvinna?

Kategori: Familjeliv

Ja då trodde jag att jag kunde mer än vad jag kan. Skulle skruva ihop soffan och behöver jag säga mer än att jag inte kom längre än att få ur alla saker ur kartongen. Fattar inte hur träbitarna ska sitta. Ska prova igen imorgon. Går det inte då får jag be om hjälp. Jag har ångest att jag inte köpte köket idag. Måste tjata så att mannen också vill ha det. Jag har svinont i ryggen nu så ska be om att få gå och lägga mig. Imorgon är det en ny dag och då ska jag bli en ny människa? Hoppas det iallafall ska skaffa mig en lyxförpackning.

Colin har sovit hela dagen så att det kommer kanske bli en jobbig natt. Förhoppningsvis inte.



GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ COLIN HÄR TILL HÖGER --->

Stort tack till Jonas som lagt ut länken! Klicka på honom för att beställa design!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: