Sandra - Colins mamma

Jahapp

Kategori: Familjeliv

Trodde jag hade feber men det visade sig att jag hade 35.1. Ska fråga om det på tisdag. Fryser och känner mig allmänt låg. Snurret är kvar. Kan det inte bli bingolotto snart. Ska ta en promenad och handla flytande margarin, smör, grädde och ströbröd. Kanske tröstköper tulpaner med för jag vill ha det. Colin är så smal min lilla pojk. Han får ju massor med mat och äter lite mer än vad som står på NAN paketet. Får se på torsdag då han ska till BVC. Snart är det tisdag. Då ska jag till hematologen och få besked om hur det står till med mitt blod igentligen. Sen ska jag bli kontaktad med Polisen också. Får se hur allt blir nu.

Colin sover fortfarande. Ligger och kramar nallen. Skönt för honom. Jag kan inte somna har ingen ro i kroppen. Efter promenaden kanske man kan lägga sig och se en film iallafall.

Det blir myskväll ikväll. Vi ska äta fläskfilé och hasselbackspotatis efter det blir det bingolottospel. Ge mig en vinst!



Bjuder på en bild jag tog igår när Colin gymmade ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: