Sandra - Colins mamma

Mammabloggar

Kategori: Familjeliv

Nästan alla som ska bli mammor eller är mammor + - 20 år sådär skriver en mammablogg. Det är ju toppen för alla runtomkring men ibland verkar det lite som om alla tävlar med att få flest besökare och kommentarer. Jag bryr mig inte om kommentarer och besökare. Skriver jag inte i min blogg har jag glömt någon dag senare vad jag gjort. Iallafall är det kul att läsa andras mammabloggar. Jag ska länka till alla som jag läser och följer på bloglovin (Missa föresten inte att ni kan följa mig enkelt genom att klicka här till höger ---->). Det är bloggkriget kan man jämföra med Astrid Lindgrens film Hoppa högst. Den filmen handlar om ett par grannar som får pojkar samtidigt. De tävlar om deras utveckling och sen börjar pojkarna tävla om allt när de blir större.

Nu ska vi ta oss en kopp och se en film. Jag har så grymt ont i kroppen och det snurrar. Maten blev inte jätte god heller så inget att rekomendera.

Kommentarer

  • Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v37] säger:

    Jaa jag har själv inte så mycket intresse länge att jag kommer skaffa häst själv.. Men medryttare osv duger utmäkt :) Så ja, vi fårväll se hur allergin utvecklas..

    2010-04-06 | 21:51:09
    Bloggadress: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: