Sandra - Colins mamma

Mys

Kategori: Familjeliv

Här hemma är det mysmorgon läs förmiddag. Colin ligger med fötterna upp på min ena arm och sparkar mig lite. Han ligger inlindad i en filt och låter lite. Har bara blöja än så länge. Det är lite febrigt här hemma idag så han får ligga och mysa lite nu somna kanske. Colin sov till 11 idag. Trodde inte det var sant men så var det. Han fick ju sprutor igår så han får vara lite trött och febrig.

Igår orkade jag helt enkelt skriva ett inlägg när jag kom hem från jobbet. Fick pommes med kycklingfilé inlidad i bacon. Till det rödvinssås och sallad. Hur gott som hälst. Kollade ett avsnitt V och sen lite halvt på lyxfällan somnade tre gånger.

Idag blir det inte så mycket skulle jag tro. Colins kusin med familj kommer till stan i helgen får se när vi träffar dom. Ska nog ta en promenad iallafall man blir. Man får syrebrist här inne. Det är tråkväder, grått. Inte blir det bättre av att veta att bästa Johanna sitter på flyget till varmare ställe just nu. Men om någon förtjänar det så är det hon!









Lite bilder från morgonen. Ska ta en bild på honom nu också för han har bäddat ner sig med nallen och sover, sötnosen min <3

Kommentarer

  • viktoria säger:

    Oj, det lät inga bra att så många delar på den. då lär det vara sjukt svårt att få tid.



    Vilken sötis till son du har :)

    2010-04-09 | 12:41:11
    Bloggadress: http://anderssonviktoria.blogg.se/
  • Mother, Married & Twenty säger:

    Så söt:)

    2010-04-09 | 22:08:30
    Bloggadress: http://mummyfied.blogg.se/
  • Mikisteo säger:

    Ojojoj vilken goding <3

    2010-04-09 | 22:12:59
    Bloggadress: http://mikisteo.blogg.se/
  • Johanna säger:

    va gullig du ar. Ska vi ses pa fredag nar jag kommer hem? Vi kan ju laga mysmiddag tillsammans? Ar hemma vid 2. Puss

    2010-04-11 | 17:57:57

Kommentera inlägget här: