Sandra - Colins mamma

Njursten?

Kategori: Familjeliv

Ja det går ju aldrig över det där gör svinont. Kanske man ska lägga sig och försöka sova bort värken. Imorgon är det som sagt en ny dag då ska jag bara göra lite smågrejjor. Snart är det dags att byta ut Colins garderob till storlek 62 känns väldigt vemodigt att byta till större. Han ska ju vara liten min pojk. Iallfall har han hur mycket som hälst så lite kul är det förståss. Om en vecka sisådär så ska jag byta. Jag byter ut allt samtidigt även om det är någon bosy som fortfarande passar. Bara för att allt ska bli tvättat och sorteras ner i källaren.

Johanna skickade sms idag. Hon drack en drink i poolen och det var 35 grader varmt. Ge mig! Får sitta hemma jag. Fast idag har jag haft det supertrevligt. Jag älskar verkligen när Colins fastrar kommer med respektive och barn.  Dom är så snälla:)

Åh jag somnar snart. Det är nå moto GP på tv. Kuuul C Kuuulit fredagsmys a justia det är ju lördag. Hmm.. Jaha det är någon Colin. Den hejjar jag på. På måndag åker namnpappren in. CL blir hans initialer punkt slut.

Kommentarer

  • 18 år och gravid i vecka 33 säger:

    SVAR: jaa jag har hört många mammor säga att man saknar sin mage, men jag längtar bara tills jag får ut ungen! Är trött på att vara gravid nu, svullen och har ont i benen :(

    Skall bli kul och se sen efter förlossningen om jag saknar mig mage som alla mammor säger :)

    Kram

    2010-04-11 | 00:16:35
    Bloggadress: http://mittlivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: