Sandra - Colins mamma

Så J upprörd!

Kategori: Familjeliv

Fy F! Man tror inte att sånt här ska hända. Jag gick och solade idag. Skönt att sola på det vanliga stället. När jag klädde av mig så tänkte jag: Skit jag har vanliga trosor = ful bränna. Jag valde att sola utan stod och torkade massor innan jag la mig. Kände mig grymt obekväm. När jag var klar torkade jag ur solariet innan jag klädde på mig och så tog på mig nertill först. Skulle ta på mig skorna när jag upptäckte att det stod en webbkamera på golvet. NEEJ skrek jag och försökte få på mg bh, tröja och jacka och springa efter dom som satt där men kameran försvann likaså den som hade kameran. Ingen utanför lär ha ett personen/ personerna. Har ringt polisen och den som äger solariet svarar inte. Dom skulle åka dit några gånger idag, så skulle jag få en handläggare på tisdag. Får se hur det blir hoppas dom hittar förövarna!

Nu ska jag fortsätta med kvällen trotts att jag fortfarande är lite skakis. Ser ni något ute på internet så hör gärna av er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: