Sandra - Colins mamma

Shoppat..

Kategori: Familjeliv

Jag la mig tio igår kväll slocknade direkt. Colin åt vid fem tiden och så somnade vi om. Vaknade halv tio. Försov mig. Duschade och fixade så kvart i 11 åkte vi till valbo med Johanna. Förs Owes sen Ikea och köpis blev bara lite småkraffs. Avslutade på citygross och sådär. Bjöd nämligen hem mig sjäv till Johanna på middag så vi går dit lite senare. Pappan skulle till bomhus satt..

Många avundsjuka blickar blev det på Colin speciellt av dom som själv hade barn som inte alls var lika söta. Det är ju så Colin är som en person. Han är med på allt vi gör hänger med och kollar runt skaffar ögonkontakt med folk runtomkring och pratar med dom. Han är super cool i sina kläder och riktigt söt. Medans vissa barn är flintis feta och bara ligger på rygg och tittar in i taket på vagnen liksom. Jag är jätte glad att storken gav mig det vackraste barnet.

Just nu sitter han i sitt rum och skruvar ihop sin lära gå bil med pappa. Jätte fin rorri. Pappa köper dyra bilar och mamma köper möbler tråkig jag känner mig.

Det kommer massor med bilder sen från dagen ska ta några hos Johanna med så det blir massor med fint. Om jag inte däckar när jag kommer hem så lägger jag in då annars imorgon bitti. Håll ut. Gå in och rösta på Colin under tiden ni väntar.



Bejbi Colin Leker med boken.

Kommentarer

  • Frida & William säger:

    Haha ja man tänkte lixom neeeej men sen kommer man på att det är rätt kul ändå :-D hahah. Vad bra:) Ja skit skönt idag, vi gick till ica maxi o jag hade ingen jacka, höll på svettas ihjäl :-P härligt härligt ! kram

    2010-04-29 | 19:07:00
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/
  • Linda - mamma till Liam säger:

    Ja det har vi säkert :)

    Ja jag ska börja på komvux i höst och plugga klart :) Vad ska du göra efter mammaledigheten?

    2010-04-29 | 20:46:52
    Bloggadress: http://lindaperssonn.blogg.se/
  • Mios gravida mamma säger:

    Åh den där boken hade Mio också när han var liten (mindre) ;)

    Jag tror våra söner är likadana haha! Alla älskar Mio, han är den charmiga typen som alla faller för.. Dom brås nog på oss mammor ;) Ha en bra kväll. Kram

    2010-04-29 | 20:54:52
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/bessie
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    ja jag vet faltist itne vad ja hade gjort utan alla dessa mammor. dom gör min dag!

    va tråkigt för dej.

    du kan ju alltid ta dej en tripp hit någon gång :D

    det vore kul :D

    kram

    2010-04-29 | 21:57:53
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: