Sandra - Colins mamma

Snabba ryck

Kategori: Familjeliv

Så som jag längtat, nu är Johanna hemma.

Gick och la mig halv ett. Colin vaknade och åt 3, 5 och 7.. Ehh behöver jag säga annat än trött? Colin har inte ätit så tätt någon gång sen han föddes men okej han delade ju på samma flaska då, kanske hade ont i magen.

Ska platta håret och dra på mig lite smink kasta ner sonen i vagnen och springa och handla lite frulle och mysa hos Johanna en stund innan vi ska vidare.

Skriver inte så jätte mycket nu för jag vill hellre gå till Johanna såfort hon ger klartecken liksom.



Det ska börjas i tid, vårt lilla snille.



Nybadad i en jätte pyjamas hehe.

HAHA precis nu har Colin lagt en mjuk bok över huvudet och ligger och tittar i spegeln. Urgulligt, han har byggt kojja.

På återseende

Kommentarer

  • frida, hampus & william säger:

    Haha ja det sa jag med, men det e ju så mysigt =)

    Ja jag är faktist oxå glad för det! Alla var ju inte jätteglad när man berättade, men jag e glad att jag & hampus stog på oss :) Förresten gud vad söt Colin är på bilden där han sitter vid datorn :D Skit gullig ! kraam

    2010-04-23 | 21:34:08
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/
  • Jacqueline, 18 år och blivande mami säger:

    Haha, bloggar sötisen också? kram på er!

    2010-04-24 | 00:12:12
    Bloggadress: http://jacquii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: