Sandra - Colins mamma

Tralalala...

Kategori: Familjeliv

Lyssnar på lite musik. Har inget att göra. Lite disk bara men det kan jag göra när jag börjar klättra på väggarna :P Har fördrivit lite tid med att prata med min granne G som är bland de trevligaste personerna man kan prata med, skoj!

Nu ska jag väl bara dryga lite. Kanske platta håret så det är klart imorgon. Borde typ ägna mig åt att baka min bulldegsmage men näe den bara jäser.. Bakar kladdkaka istället ;P

Det dröjer nog tills C kommer hem och inte gör det mig något igentligen bara att jag känner mig ensam när Colin bara sover. Skönt för honom kanske han är pigg imorgon. Ska bädda ner honom i sängen och pussa lite på honom. Väntar ut tiden för att få ha honom bredvid mig i soffan, lite sällis iallafall.

Imorgon ska jag åka en runda med mamma sen ska jag nog boka ett jumpa pass. Känns som om jag skulle behöva vara med i ett sånt där extreme makeover program just nu. Få fint hår, smalare och snyggare kropp, kanske större tuttar ;) Haha närå men lite i form borde jag fixa. Säger det ofta men händer inte mkt.. Känner att det är jätte tungt för ryggen nu, ibland kan jag inte lyfta upp Colin för det gör så ont. Träna Sandrah!!

Mycket struntprat just nu men blir så när det är lugnt.


Kommentarer

  • Tess säger:

    Sen till hösten kommer du ha en till träningskompis ;) Miiiiig! haha.

    2010-04-18 | 08:38:05
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: