Sandra - Colins mamma

Turkburk

Kategori: Familjeliv

Såg på nyheterna att gubben på turkyoughurtburken stämt företaget som tillverkar dem. Anledningen var att han är grek och inte turk. Att den som sålt bilden till företaget har tagit bilden på gubben på en festival.

Tänk om man skulle bli smygfotad sådär och hitta sig själv på typ en kaviartub när man är på semester. Haha

Nu har jag bakat en cheesecake och handlat mat. C köpte hem thaimat och sen gick han och jag hann inte fråga vart han skulle eftersom jag pratade med grannen i telefonen. Hehe aja han kommer väl hem någon gång. Colin är trött dryg gnällig. Inte alls som vanligt men det kan man få vara när man är ny vaccinerad och får tänder. Kanske jag ska låna den stora datorn och kolla på design med simon och tomas eller nåt på tvn nu när vi är ensamma. Colin sover ju så.

Imorgon när jag vaknar vill jag att all snö ska vara bortregnad och sol tack!

Kommentarer

  • Snart pappa. säger:

    Godmorgon, härligt med lördagar eller hur? Tobbe är back on track igen. Hoppas det är bra med dig/familjen.

    2010-04-10 | 12:51:53
    Bloggadress: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: