Sandra - Colins mamma

Två barn hemma

Kategori: Familjeliv

Japp nu är båda barnen hemma, Colin & Ville.

Christian är ute och ränner jag har diskat och de andra två sover. Har inget att göra känner mig lite rastlös. Min farmor kom hit med Ville och vi gick ut med Colin på en promenad. Gick till stan fick två buketter med tulpaner och Annika bjöd på tårta. Det är ju Annikadagen idag. Sen gick vi hem. Pratade lite med C och han skulle ut och göra nått så jag och Colin har lekt Ville ville inte vara med. Sen har jag diskat, matat Colin och pratat med honom samtidig som jag msna´t med Tess samtidigt som hon lekte med sin dotter, lagade middag och bakade muffins. Bra gjort. Haha

Nu gör jag nada finns inte så mycket att göra faktiskt. Har gått och plockat lite som vanligt. Ville vill inte leka nu heller så jag blir inte av med mer energi för det. Funderar på att gå med Ville till hundgården men det är ju så kallt och tråkigt att gå själv. Men men det tycker nog inte han och det är ju huvudsaken.









Sötaste bebisen <3

Kommentarer

  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    va duktigt han är :D



    sv: tack tack söta du :)

    2010-04-22 | 00:42:58
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: