Sandra - Colins mamma

Yrsel

Kategori: Familjeliv

Ja nu har jag fortfarande yrsel. Tur att jag har vagnen att stödja mig på. Fattar inte varför jag är såhär och illa mår jag också. 4:e dagen idag. Gick ner till stan med mormor. Colin fick två pyjamaser. Tack tack! Gud vad marken lutar utanför mc donalds. Svårt att gå när det är så. Vi fikade daimtårta och chailatte med. Gott men sött så jag mådde mer illa.

Mötte min lillebror inne på pappas jobb. Vi tog en runda på br och han fick en polishelikopter. Jessica fick ju ett lypsyl och en dag med bakning och kexchoklad. Så han fick den och hon såpbubblor så det blev rättvist. Emmy ska få något när hon kommer också. Sen har jag hittat en sak jag ska köpa till fia eftersom hon klippt mig och påskpresent. Då är man klar med syskonen.

Jag ska gå och sola sen handla lite på vägen hem. Inte på det solariet som jag var sist eftersom jag får ont i magen när jag ser det stället. Synd för 30 kr för 25 minuter är toppen bra och det är 1000 gånger bättre solarie än söders sol tycker jag. Äh jag går dit iallafall.





Sötingen imorse. Mammas älskling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: