Sandra - Colins mamma

En Fredag

Kategori: Familjeliv

Vaknade klockan ett. Åt en macka och duschade innan jag packade med min son till stan. Svinlång kö på banken så jag gick därifrån. Orkade inte gå till polisen heller så vi får fixa pass på måndag. Vi fikade hos pappa och kollade runt lite. Jag handlade kläder till mig själv. Kors i taket. Ett par leggins och ett linne. Typiskt mig men inget annat passar min figur just nu. Träna massor. Ska faktiskt börja på spinning det måste ju vara ett skitbra sett att bränna fett på. Man måste ju börja så för att sen bygga muskler. Kommer bli jätte bra det här. Det enda jobbiga är att det blir så mycket tid ifrån Colin.

Nu har Colin ätit macka, plommonpuré och lax med potatis och sås. Han är så duktig. Bara vanlig mat äter han. Han tycker inte om ersättning längre och inte vällig vilket är lite jobbigt.. han gillar inte heller gröt. Så vi ska prova havregrynsgröt nu för att se om han gillar det bättre. När det är lite bitar i liksom att tygga på. Han äter inte ens hemmagjord mosad mat utan bara sånt som är i småbitar, han blir så stor.



Hemmagjord korvstroganoff till lillisen, självklart i sin egna lilla hjärtstekpanna.



Tittt som tätt hittar man Colin sittandes i Villes hundkorg, hans saker är roligare än Colins.

Kommentarer

  • feztis säger:

    Liten blir stor ;)



    Klart dom andra sakerna är mycket roligare än ens egna :p Hoppas ni har en bra kväll!

    2010-08-13 | 21:42:46
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/
  • Frida & William säger:

    Vad hade du i hans korvstroganoff?:)

    2010-08-13 | 23:57:47
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen
  • feztis säger:

    LÅter bra :) Jodå, vi hade en trevlig kväll förutom att karln somnade ganska tidigt ;)

    2010-08-14 | 09:39:46
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: