Sandra - Colins mamma

Gå, stå, gå & stå..

Kategori: Familjeliv

Rubriken talar för sig själv. Colin kan numer resa sig mot väggar + allt annat. Idag ville min bästaste bästa vän Johanna åka med mig till valbo för att kolla efter en vagn. Jag vill verkligen inte ha den klassiska gåvagnen men det är inte värt att vänta en vecka på leverans om man beställer från nätet. Det blir en vit eller en svart om grön inte finns. Jag tycker inte om dom som är blå,röd,gul,grön färgade. Inga leksaker med bara dom färgerna. Det är jag allergisk mot! Sen blir det en cdspelare med. Colin älskar ju att dansa till musik så ska jag spela godnattsagor, vaggvisor när han ska sova mm. Bra att kunna spela vanliga barnskivorna i hans rum med så slipper han leka i vardagsrummet hela tiden. Kommer bli toppen tillslut :)



Den modellen är det jag är ute efter!

Kommentarer

  • Cissi, Mamma till Elias säger:

    Okej :) ja en sån skulle Elias också behöva. Han har tröttnat på att gå i gåstolen och vill helst bara krypa. Han hänger sig så långt ut från gåstolen så han nästan ramlar ur. Men vänta ska du se att tänderna kommer, vissa barn får tänder senare :)

    2010-08-17 | 14:53:50
    Bloggadress: http://eliiasmamma.blogg.se/
  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    hehe okej, ja säger itne emot henne, har bara hört att ögonfärgen får dom efter 6 mån. :P

    okej, men hur gammal är han nu ?



    hoppas ni haft en toppendag!

    2010-08-17 | 21:29:22
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • Cissi, Mamma till Elias säger:

    Nej man förväntar sig ju inte att dom ska göra det så snabbt :) men vissa är snabbare på vissa saker :) Ja det är riktigt tråkigt med regn! Kallt också.

    2010-08-17 | 21:35:20
    Bloggadress: http://eliiasmamma.blogg.se/
  • Lindsey säger:

    hur gammal är din lille grabb? :) jättesöt!

    kul med lära-gå-vagn, min tös ställer sig med mot ALLT.. hon går ju framåt då man håller i henne, så blir att köpa en sån te henne också =)

    2010-08-18 | 10:50:57
    Bloggadress: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: