Sandra - Colins mamma

Ja må han leva!

Kategori: Familjeliv

Ja idag är det den stora dagen, min lillebror fyller 3 år och det har vi firat med kalas. Av oss fick han en radiostyd rorrybil, trådlös med två paket batterier och ett blått nagellack. Ja han tycker om att måla naglarna. Såklart vill han göra som sina systrar.


Lillebror


Av Carlo fick han en radiostyrd polisbil, jag är avis! Snart kör jag en riktig polisbil.


Colin bredvid morbrors rorrybilar som han fått av oss.






Colin vill bara gå runt hela tiden. Han är så söt!

När jag vaknade på dagen så var Colin trött. Vi sov tillsammans en timme så vid tolv hoppade jag in i duschen. Skyndade mig att göra klart allt för att gå till stan. Handlade presenterna och tog bussen hem till pappa. Christian Cyklade så vi kom dit samtidigt. Fikade och lekte massor! Colin fick jätte fina presenter från Monaco där mina kusiner med familj varit. Åh Formel 1 tröja som pappan bara älskade och en annan fin tröja ;D

Nu har vi ätit biffteki med kroketter, pepparsås och sallad. Sitter och jäser framför tvn. Ska sova snart för Colin somnade nyss. Ska bli så sköönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: