Sandra - Colins mamma

Lite shopping

Kategori: Familjeliv

Här kommer det bilder på saker vi handlade till Colin. Det blev inte mycket eftersom vi prioriterade nöjen före shopping. Ska handla lite mer till pojken ikväll. Har inte mycket i strl 68. Hjälp han drunknar i kläderna. Kan bebisar bli sådär stor?!



Body och tillhörande byxor , Name it



Kortärmad body, polarn och pyret



Adidas väska (samma färg som vagnen)



Nike skor i storlek 17

Jag vet att det inte blir så fint när jag lägger in bilder. Ska be min syster lära mig sen så jag kan göra lite snyggt.

Kommentarer

  • SYSTER säger:

    Åh vad söta kläder! Vad snygg han kommer bli i de där skorna då. :) tycker det är jätte fina bilder men hjälper dig gärna om det är något. :)

    2010-08-01 | 23:09:10
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: