Sandra - Colins mamma

Lördag

Kategori: Familjeliv

När jag kom hem var grabbarna vakna. Vi somnade tillsammans och jag vaknade halv ett. Har bara ätit frukost och gjort igenting. Mamma kommer och hämtar mig snart för vi ska åka och handla. Sen vill Fia komma hit och så kanske Colins faster med familj kommer. Vi får se vad som händer. Halv nio är det jobb igen och jag känner mig så slut. En tiodagars ledigt vore inte fel. Jag avskyr 5 nättersveckorna samtidigt som min plånbok älskar.

Det är så roligt att ha besök. Folk får gärna bo hos oss jämt. Det är sån trevlig stämning. Bjuda på mat och fika och hitta på roliga saker. Jag älskar familjelivet skulle aldrig byta ut det mot att festa varje helg och bara göra oviktiga saker i livet så som många gör. Man är faktiskt vuxen när man är 21 inte någon tonåring.

Kommentarer

  • R O R A . S E säger:

    Gud vad söt :D

    2010-08-07 | 18:05:10
    Bloggadress: http://rora.se/

Kommentera inlägget här: