Sandra - Colins mamma

Nu går det fort!

Kategori: Familjeliv

Ja Colins utvecklingskurva står spikrakt uppåt. Imorse gick han ett varv runt sängen när jag klädde på mig = Jag har panik hela hela tinden. Men han rammlar inte utan sätter sig ner långsamt när han är trött. Kom ut i vardagsrummet, direkt ner i hundkorgen. Plöttsligt blir det tyst. Ja då är han långt ute i hallen och river i massa pappaer, en minut senare: Ojj vad det ekar! Han är i köket och river. Hej och hå nu blir det inte mycket sitta här. Stå, gå, krypa äta vanlig mat. Ojj ojj.. Dags att beställa en lekhjälm och vagn nu på dirren. Min son dundrar fram.

Igår kväll struntade jag helt enkelt i att skriva. Vi var till yran med Gabbi, Minna, Sofi och Ullrika. Jätte kul att träffa folk. När vi kom hem la jag Colin med en flaska i sängen och han somnade. Vi kollade film och mös tills jag somnade. La mig väl vid tolv sådär. Nää nu måste jag koka gröt till lillpojken.

Kommentarer

  • feztis säger:

    Haha, ja det är väldigt typiskt :p



    Oj oj, snart springer han omkring och du får om möjligt ännu mer fullt upp att hålla koll på honom ;)

    2010-08-14 | 11:05:10
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/
  • Tess säger:

    Hej tack :)

    Haha okej va bra att du sa till, annars skulle jag nyta lösen snabbt som attan ;)



    Va du till dollar? hitta du nå skoj isf? :D

    2010-08-14 | 12:41:43
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/
  • feztis säger:

    Haha, ja det går väldans fort när de väl börjat krypa så tar det inte lång tid innan de springer omkring.



    Ja, det är sååå kul att få shoppa kläder, speciellt till barnen ;)

    2010-08-14 | 16:11:33
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: