Sandra - Colins mamma

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Familjeliv

Semestern gick verkligen jätte snabbt och nu sitter vi här hemma igen. Imorse vaknade jag av att Colin satt i sängen framåtlutad och sov mot barbapappa med pannan, sötnos. Han ska inom kort flytta in i sitt rum och sova där på nätterna. Han ska få en cdspelare så vi kan spela alla godnattsagor, skivor, ljudböcker mm för honom även i hans rum. Spela lite saga när han ska somna sådär. Jag är så trött på hans nalle som spelar hela tiden när han ska sova nu.

Idag kanske vi ska träffa Johanna vi får se om hon hör av sig. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på. Handla lite kläder på stan kanske? Måste ju ha lite mer nu när det börjar bli så kallt ute! Vill hitta en skinnjacka till pojken också en wct. Får se vad som finns i den här lilla staden.



Får lägga in en "gammal" bild eftersom C har ominstallerat min dator inatt. Nu funkar den toppenbra!

Kommentarer

  • Lotta mamma till Elvira säger:

    Taack :D

    Btw hur gammal är han?:)

    Ja just de du bor ju också i Gävle hehe :P

    2010-08-02 | 10:54:00
    Bloggadress: http://lottamartensson.blogg.se/
  • Frida - gravid vecka 35 säger:

    Sv ; åh , tack för att du påminde mig , jag hade nästan glömt bort att anmäla mig . Satt och tänkte göra det lite tidigare i graviditeten , men då var det tydligen för tidigt att beställa..

    Finns din förlossningsberättelse på din blogg ? isåfall ska jag läsa den nu :D tycker det är så himla spännande att läsa om sånt nu när det är så nära .

    Födde du med kejsarsnitt ? tänkte eftersom att du skrev att du inte kände någonting ..

    Kram

    2010-08-02 | 16:07:28
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: