Sandra - Colins mamma

Trevligt

Kategori: Familjeliv

Imorse åkte jag hem till pappa och hälsade på 3 av mina syskon. Min syrra sitter på planet till turkiet just nu. Kollade på henne när hon packade och lånade hennes spotify. Jag vill ju ha det men orkar inte köpa. Jag skaffar liksom spotify nästan ett år efter min farmor och farfar, efter jag är!

Sen åkte jag till stan kollade lite och sen hem. Har fixat hemma och ätit mat. Colin älskade sin mat som vanligt.



Nu sover Colin men jag ska lägga honom i vagnen. Vi ska nämligen ner på yran med Yenny. Ska bli svinkul. Jag älskar när folk frågar om jag vill göra saker. Även på helgerna. Det händer andrlg annars. Ingen av mina kompisar har minsta tillstymmelse tid att träffa mig på helgerna, men alla andra duger? Aja mina nya kompisar roar mig på helgerna och det passar toppen <3 Vi ska ha superkul ikväll!!



Min bebis är förståss också bjuden, vuxna människor är inte rädda för barn.

Läste på fejjan att du börjar gilla barn. Synd att du är så J ful och äklig att du aldrig kommer få några egna!

Kommentarer

  • Frida & William säger:

    OKejokej det låter bra, det kan jag prova till william nån dag :D

    2010-08-14 | 19:53:13
    Bloggadress: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här: