Sandra - Colins mamma

ARG

Kategori: Familjeliv

Ja nu måste jag skriva av mig.. Hade precis laggt mig så ringde telefonen. Skit också tänkte jag för att jag hade borstat tänderna. Vore nog gott med lite mat endå. C brukar ringa då han ska handla hem mat efter krogen. Han började: Du.. Jag kommer inte hem än på ett tag jag. PANIK! Då var han i ambulansen stackars älskling. Någon har kastat något glas eller så i skallen på honom. En tjej såklart. Stackarn. Glad att han kunde ringa själv men ledsen att jag inte kan vara på sjukan med honom. Han var ju där och stöttade mig tidigare i veckan.

Älskar dig Christian, det vet du <3

Kommentarer

  • 2 16åriga mammor säger:

    Vilken söt son du har!

    //Sandra, 16 år & mamma till Hampus

    2010-12-12 | 03:22:06
    Bloggadress: http://ungamodrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: