Sandra - Colins mamma

Eh sömn?

Kategori: Familjeliv

Inatt "sov" Colin i sitt rum. Vi tänkte köra femminutersmetoden och det funkade toppen till 23.30. Gallskrik fram till 03 sen somnade han äntligen. Vaknade igen 05. Då hämtade jag honom i hopp om att få sova. Men 07 var det morgon. Fyra osammanhängande timmar har vi sovit inatt. Jag kan säga att jag är riktigt trött. Hoppas verkligen det blir bättre inatt. Men jag tror att det är för att det är kallt. Iskallt i vår lägenhet. Fortsätter det såhär får vi köpa ett el element till Colins rum. Det går inte att lägga ett täcke på honom för då vaknar han inom fem minuter hur djupt han än sov.

Nu blir det iallafall en kopp kaffe och sen ska jag dra iväg på lite lyx. Efter lunch blir det en lugn shoppingrunda på stan också :)

Kommentarer

  • Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG säger:

    Tack gumman! :) Ja den blir me roch mer pplatt! :P hehe



    Kramar i massor

    2010-12-10 | 10:18:23
    Bloggadress: http://junigirl.blogg.se/
  • Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*: säger:

    Men usch hoppas ni mår bättre snart, ja det är inte kul med mardrömmarna. Om du vill fortsätta läsa så har du lösen och anv här..



    Användarnamn: Fisken

    Lösenord: Blubb



    Publicera inte detta, ta bort det sen. Vill inte att det ska komma ut i fel händer.

    2010-12-10 | 14:14:55
    Bloggadress: http://mammaflikkan.blogg.se/
  • Sandra - blivande mamma 2011 säger:

    Usch nu blev jag nervös =/ Jag hoppas då hellre att det är tvättmedel eller något liknande jag är allergisk mot.

    2010-12-10 | 15:44:13
    Bloggadress: http://sandratungstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: