Sandra - Colins mamma

Göra ingenting

Kategori: Familjeliv

Nu har jag startat datorn. Blir så rastlös av att göra ingenting. Bara sitta inne och uggla liksom. Finns ju inget smått man kan plocka med som alla pratar om. Kan inte rensa något skåp eller städa för allt är på sin plats. I alla garderober och skåp ligger allt i exakta högar sorterade på sin plats och dammsuga golven 5 gånger om dagen känns lite överdrivet. Är typ överlycklig över att jag ska skära korvar i skivor och steka på till lunch. Imorgon ska jag gå ut en stund på stan och handla massa fint till min son. Han måste ju ha tre julkläder till tre jlaftonsfiranden sen nyårskläder. Ska bli skoj. Senare idag har iallafall min älskade man unnat mig att gå ut och göra ansiktsbehandling och sola. Slappa helt enkelt och massa lyx, älskar honom så!

Colin har flyttat in i sitt rum nu. Sovrummet blir lite tomt fram till nyår när nya möblerna kommer. Det får man leva med helt enkelt. Han trivs i sitt rum och somnade toppenbra själv nu när han sover middag. Hoppas det går lika bra till natten. Nä nu ska jag vila mina lungor, hur man nu gör det, man måste ju andas hela tiden? Äh dom får helt enkelt vila i graven.


Kommentarer

  • Sandra säger:

    Tack:) jag hoppas dom sitter bra :)

    För mig är det tvärtom... min rumpa är förstor så jag kan knappt ha nå byxor ;P sitter dom bra över rumpan är dom förstor i midjan:P



    Ja men bara du blir bra så är jag glad :) hihi

    kram

    2010-12-09 | 14:41:13
    Bloggadress: http://garga.blogg.se/
  • DONKEN-2barnsmorsa 2 be säger:

    oow, sicken lyx.. att få sola och massa. :)

    o shoppa är också en lyx. mohaha :D



    skönt att det är bättre nu. fyfasen för p pillrena dina. :( vilka var det?

    2010-12-09 | 15:04:47
    Bloggadress: http://donkens.blogg.se/
  • Josephinewestling - Mamma till Vira säger:

    ibland är det bara segt att inte ha nått att göra. jag blir oxå rastlöst. även fast det kan vara skönt att bara ligga på soffan, men icke då!!



    Ha en bra dag.

    Kramar.

    2010-12-09 | 15:45:50
    Bloggadress: http://josephinewestling.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Vilken go´göbbe du har! =) Visa gärna om du hittar några fina killkläder till jul... är också ute efter några ombyten =) Tips mottages tacksamtQ

    2010-12-09 | 15:57:16
    Bloggadress: http://sotnosenattol.blogg.se/
  • Johanna - mamma till Leia säger:

    mysig bild :)

    2010-12-10 | 15:28:00
    Bloggadress: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: