Sandra - Colins mamma

Halli hallå

Kategori: Familjeliv

Idag har vi hafft fullt upp. Klev upp och åt frukost. Försökte få i Colin risgröt men han ville inte ens ta i gröten med händerna fast han fick, så det blev macka. Min syrra kom hit och jag diskade undan medans hon roade Colin. Vi gick ut och tog superfina bilder vid ån här nere. Ni får se när jag fått dom och börjat skicka ut julkort annars blir det ingen överraskning när alla får hem det i lådan. Sen har vi varit på stan till typ nu.. Ska bara mysa en stund. Det kommer mer uppdatering senare.

Kommentarer

  • Nize säger:

    Jag gjorde vell inge pinsamt då ? :P Jämt när nån ser mig ute med hundarna så brukar jag alltid typ jogga eller hoppa omkring haha ;) ..



    Aa dom hjälmarna är helt kanon.

    Hellre svampmössa än trasigt huvud säger jag.

    Man kan slappna av lite :)

    2010-12-04 | 21:06:53
    Bloggadress: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här: