Sandra - Colins mamma

Stolt mamma!

Kategori: Familjeliv

Colin lär sig nya saker varje dag. När jag var på sjukhuset lärde han sig att sätta sig på sin roribil helt själv. Idag när jag kom in till hans rum hade han stoppat i alla klossar i raketen själv. I hål med olika former och färger sådär. Nu springer han nästan snabbare än mig här hemma mellan rum och allt. Snubblar han så är det bara upp igen. Aldrig nå gråt eller så när han slår sig. Så skönt.

Colin fick ett par brallor av sin gammelmormor idag. Det enda jag hittade på stan idag. Efter en stund fick jag så svårt att andas och allt snurra så jag hämtade julkortet och satte mig med dom. Det är ett pyssel men nu är de som ska skickas skickade och alla andra klara med text på kuveren. Colin leker i sitt rum nu och jag är dösatrött. Tror han får sova i resesängen i vårat rum inatt annars kommer jag aldrig bli frisk. Även om C springer varje gång och gör alllt så kan inte jag sova. Man hör ju lika bra för det liksom. Har varit på ansiktsbehandling idag med. HÄÄRLIGT att bli ompysslad. Nu ska jag vila.

Kommentarer

  • CarolineViklund säger:

    Okej, vad är de för nått? :) och vad innehåller dom?

    2010-12-10 | 19:24:26
    Bloggadress: http://carroovklnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: