Sandra - Colins mamma

Bada i mjölk

Kategori: Familjeliv

Ja min son gillar att bada i mjölk. Han slaskar runt så det sprutar hit och dit när han äter både han och jag har mjölkfläckar överallt och det är tur att vi har plastad frote i sängen för han slaskar runt rejält på nätterna.

Idag kom min syster hit och tömde min garderob rätt skönt att bli av med sånt man inte kan ha eller kommer kunna ha. Men mycket i min garderob är alldeles för stort med. Jag har fixat tvättstugan med och gått över till min farmor och farfar och träffat Ville. Han blir lugnare för varje gång vi kommer över.

Grattis till Fia och Jooonas som firar 3 år tillsammans idag.





Bilder på min "lilla" syster som har lånat massor med kläder av mig. Allt hon har på sig utom långisar trosor och strumpor. Japp BHn har varit min med fast hon fick den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: