Sandra - Colins mamma

Colin hör! :)

Kategori: Familjeliv

Imorse mådde jag mycket bättre än igår men jag åt värktabletter vid sju. Det var verkligen superskönt att duscha långdusch och känna sig fräch. Passade på att väga mig också och jag hade gått ner 7 kg. Väger nu 5 kg mindre än vad jag gjorde innan Colin flyttade in. Det kan ju gärna fortsätta i den här takten ett tag till. När jag var klar halv tre gick vi till stan och tog bussen till sjukhuset. Det gick bra tills det kommer ett sånt där spöke i sista sekunden och skulle på bussen med sin fyraårige son i en sukly vagn. Den fick inte plats så hon blockerade hela gången i bussen. Folk fick stå och trängas medans andra halvan av bussen var typ tom. Hon fattade inte svenska och inte att hon var tvungen att gå ur bussen för att jag skulle kunna komma ut. Sånna borde man inte släppa ut i samhället noll vett. Ja sen så gick vi upp till öron gjorde hörseltest. YES han hör på vänster öra med. Passade på att lämna pumpen på BB med för jag behöver den inte. När vi kom till stan så står det fullt med ÄKLIGA UNGAR utanför pappas jobb. Det kryllar av dom. Som spottar och röker och svär. Avliva dom tycker jag jag skulle inte vilja ha ett sånt barn dom gör ju inte samhället någon nytta iallafall.

Sen träffade vi pappa lite och gick sen hem och åt. Jag hann äta i lugn och ro innan Colin skulle äta.

Ikväll ska vi äta hamburgare. Massor med gott. Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: