Sandra - Colins mamma

Hemma igen

Kategori: Familjeliv

Colin och jag åkte hem till pappa. Där var det full rulle. Vi åkte hem klockan tre och handlade lite loka på vägen hem. Tog med mig min hm katalog hem. Åh vad jag vill handla kläder. Vill verkligen börja jobba, tänk att jag tjänar lika mycket som föräldrapenningen på tre nätter. Snart så kanske han får lite mer fasta tider och sånt så kanske man kan prova. Jag tror inte Christian skulle klaga om han fick Colin för sig själv även på nätterna. Det är ju pappas kille redan nu.

Ikväll ska jag ta det lugnt. Kanske Fredrik skulle komma förbi? Colin är ledsen idag jag tror att han har ont i magen för att han sover inte var vaken från halv tio till kvart i två nu på dagen har bara skrikit liksom inte hungrig. Hmm.. Nu vaknade han igen. Typiskt. Stackarn jag vill ju inte att han ska vara ledsen.

Nu ska jag prova mata honom lite se om det blir bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: