Sandra - Colins mamma

Idag blev det en..

Kategori: Familjeliv

Tripp till Söderhamn. Dagen började med att jag klev upp gjorde mig själv klar sen ringde mormor jag klädde Colin och gav honom mjölk i flaska när han satt i barnstolen så att han skulle bli lugn och nöjd inför resan. Dom ringde och stod utanför och då vart det ju lite smågrinigt när jag gav honom mat färdigt var nere på max två minuter. Jag fick inte fälla ihop vagnen själv för det kunde ju han. Ja så åkte vi iväg. Världens obekvämaste bil var som om vi åkte på en åker hela vägen trotts att bilen är ny? Ja iallafall gick det bra att åka hem till mamma. Ännu mer klagomål över vagnen.. Väl inne skulle jag leta på nummret till trygg hansa. Fick man ju inte göra själv hade gått tusen gånger snabbare om jag fått kolla själv.  Vi åkte till stan och träffade Malin och Linda underbart trevligt Emmy var med mig också för hon vill ju hellre vara med mig och Colin än att vara med mormor och Ove såklart. När dom gick så läste Emmy och jag böcker på bibblan typ en timme. Äntligen kom mamma så vi fick åka hem. Jag var livrädd hela vägen och vill nog inte ta med Colin i den där bilen nå mer. Hetskörning och nosning i andra bilars arslen. Att man måste ha så brottom om man är pensionär. Ja det låter väl som om jag klagar mycket men jag skulle vara försiktig om jag hade en två veckor gammal pojk i baksätet.



Malin och Colin :)

Nu får vi gäster

Kommentarer

  • Malin säger:

    åå herregud hur jag ser ut! Tack Sandra för den lilla stunden men mycket trevlig! Puss och kram

    2010-02-08 | 20:13:10
    Bloggadress: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: