Sandra - Colins mamma

J! ALKIS

Kategori: Familjeliv

Jag är jätteförbannad. Vi gick inne på nian med vagnen. Man måste ju öppna overallen och ta av mössan när man går in men annars så drar jag ner helt över Colin för det kommer alltid en massa klåfingriga gammla kärringar och ska peta på honom. Då stod det en aklistant där som kastade en spritflaska på vagnen så den blev full med sprit tur att jag hade dragit ner över honom annars hade han fått massor med glas på sig. Den stackars vakten fick inte tag på henne medans han samtidigt försökte släpa ut en annan alkistant som skrek att han skulle ringa polisen. Sen gick det runt två alkisgubbar med en schäfer. Hur smart är det att ha bara en vakt där inne och ska det verkligen få vara sånt kaos? Det var också bara en massa fulungar där inne med, skabbiga och äkliga.

Annars har vi varit hos min farmor hela dagen kom inte därifrån för att han var superarg. När vi kom hem fick han mat av pappa, la av världens blöja sen sov han gott i vagnen i två timmar vi var ute. Nu är han lugn och snäll ett tag till i pappas knä såklart. Mirakelpappan.

Är helt slut vet inte hur jag ska orka med den här kvällen.. Får se. Nu mår Colin bra iallafall det är huvudsaken.

Kommentarer

  • SOFIA säger:

    Fy vad äckligt!! Du får höra av dig om du behöver avlastning eler vila! bara att ringa vet du!

    2010-02-19 | 19:58:03
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: