Sandra - Colins mamma

Jobbig natt

Kategori: Familjeliv

Inatt åt Colin för mycket var helt galen så har han vaknat ätit vaknat ätit hela natten. Vi har typ sovit 0 timmar. Är rätt slö idag har bara ätit frukost och Christian har tvättat eller tvättar jag får väl gå dit snart. Sen ska jag klä på mig göra mig lite klar. Sen ska jag gå ut lite och avsluta hos min farmor och farfar. Dom är i stan ska hälsa på min älskade Ville, Colins storebror. Tänk han har varit hemifrån i en månad snart. Hjälp det är snart den 19:e en månad sen han föddes. Yees då är det bara tre månader kvar till smakportioner och att han sover bättre på nätterna. Får han kolik så ska det vara borta då. Längtar lite fast endå inte. Skrämmande stor har han blivit riktigt rund och go man vill inte klä på honom för man vill klämma och känna. Om tre månader är det ju riktigt vår med. Vi går mot ljusare tider.

Igår när han hade skrikit typ ett par timmar så var han arg vi la honom i sägen på sidan mot Christian han sprattlade till och plöttsligt låg han på mage, knäpp tyst och sov. Han vände sig inte medvetet men det var ett tre kvarts varv. Såg rätt coolt ut. Han börjar bestämma lite själv med han vill inte amma utan tar hellre flaskan. Lite småjobbigt för jag vill ju hellre att han äter mjölk när det finns. Så nu får jag sitta och pumpa för att han ska bli nöjd som tur är så ammar han utan problem på nätterna iallafall.



Mini Colin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: