Sandra - Colins mamma

Kolik?

Kategori: Familjeliv

Colin skrek från 20 - 02 trodde aldrig att han skulle somna. Idag vaknade vi tio och han hade ätit två gånger tidigare och somnat om bra. Gissa om jag är trött. Hoppas verkligen att det bara var en gång han var så arg för tänk om det är kolik då håller han på tre månader till. Yippi! Eller inte..

Han har varit lite knorrig nu på morgonen med smågnällig. Jag ska göra mig klar nu och gå ner till stan. Se människor och få lite luft. Ska träffa två av mina systrar och faktiskt ta mig till banken ska höra om att öppna konto till Colin för han får ju barnbidrag nu. Sen ska jag ringa om jobb säga att jag vill jobba nätter i sommar så ingen annan får mitt jobb.

Nu ska jag fortsätta göra mig klar och se om jag kommer iväg. Är skitarg med på Lindholms möbler som sagt att vi skulle få soffan efter 6-8 veckor och vi ska få den efter 11 två veckor kvar. :@

Kommentarer


Kommentera inlägget här: