Sandra - Colins mamma

Lite prylar

Kategori: Familjeliv

Har suttit och letat på lite saker jag ska köpa till hemmet. Nu saknas bara pengarna men snart kanske jag får jobba. Det är inte riktigt så enkelt säger Christian bara när jag säger att jag vill jobba. Hoppas jag får börja snart iallafall så vi kan fylla upp lägenheten Med lite mer saker så det inte ser så tomt ut. Nästa vecka kommer soffan iallafall :)

Idag har jag namnsdag och det har jag firat tillsammans med min farmor, farfar, faster och Ville som kom hit med fika. Fick jätte fin lampa som jag hade önskat mig. Passar superfint i vardagsrummet tillsammans med fransgardinerna jag fick för någon vecka sedan. TACK! Colin fick också kläder i 1 månads present superfint!

Annars har vi bara småstädat lite Christian har sanerat badrummet och dammat hela lägenheten vi turas om att roa Colin han vill inte ligga själv och han vill inte sova. Bara ligger och pratar och skrattar så himla sött. Trodde inte att dom skulle göra det såhär tidigt men Colin började skratta när han var mindre än 1 vecka och nu ligger han och jollrar mest hela tiden :D

Här är lite av möblerna jag ska handla hem:








Sen ska jag förståss inreda Colins rum men det är inte jätte brottom. Han har ju inte så mycket leksaker ännu och så heller så.Nu ska jag tända min fina lampa och roa min son.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: