Sandra - Colins mamma

Lördag kväll = Sjukhus

Kategori: Familjeliv

I lördags kväll tyckte jag så synd om Colin att han skrikit hela dagen så jag ringde till rådgivningen och dom skickade in oss till akuten. Han blev inlaggd för observation och det visade sig att det inte fanns tillräckligt med mjölk och därför hade han varit hungrig dom tre dygnen han skrikit. Jag fick intensivpumpa och han fick äta var tredje timme trotts att han sov. Toppen! Han har varit nöjd sedan dess. När jag hade varit och hämtat frukost på 107 B ( vi låg på 107 A) så kunde jag bara äta lite mådde illa kände mig helt borta i huvudet. La mig och somnade när jag vaknade hade jag jätte ont i huvudet och var helt förlamad i kroppen kunde inte ens ta i Colin. Mamma fick hämta oss och skjutsa hem oss. Jag sov hela dagen men kände mig piggare på kvällen. Jag har fortfarnade ont i kroppen och håller man inte efter med Ipren och Alvedon så blir jag sådär dålig igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: