Sandra - Colins mamma

Mamma,pappa,barn..

Kategori: Familjeliv

Ja vi är ju det nu. Mamma, Pappa, Colin & Ville. En familj. Coolt det är så svårt att säga till Colin kom till mamma liksom. För jag känner mig inte som en mamma det låter gammalt. Igår var BVC här. Hon frågade om jag ville fortsätta i föräldragruppen. Ja vist kan jag göra det. Men det är fortfarnade som om att jag umgås med mina föräldrars kompisar för alla är mycket äldre än mig. Annars väger han 3500g nu en riktigt stor kille. Jag har också blivit stor känner mig enorm och klumpig fortfarnade. Men nu ska jag bli massor med smal. Snart har jag gått ner 8 kg sedan han föddes för två veckor sedan. Det är helt okej gick bara upp 2 kg när han låg i magen.

Idag har jag haft egentid. Har varit på John Bauer och fått håret färgat. Blev mörkt fast jag vill ha ljusa slingor men jag får fixa det sen. Det blev bra iallafall ;) Sen har jag bara varit hemma plockat lite. Colin har sovit mest hela dagen och ätit då och då. Han åt ju ersättning imorse så har jag kunnat hållt honom nöjd hela dagen tills nu. Superskönt att slippa ge ersättning varje mål. Det går åt rätt håll.

Imorgon ska jag åka till Söderhamn en sväng. Ska hälsa på mamma och så ska jag nog träffa Malin en sväng eftersom hon är där då. Som tur är slipper jag åka tåg med vagn och babyskydd jag får skjuts av mormor och hennes gubbe. På kvällen kommer Christians pappa och hälsar på. Första gången Colin får träffa sin faster och farfar.



Nu ska jag göra mig klar för sängen. Goonatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: