Sandra - Colins mamma

Mammas ögonsten

Kategori: Familjeliv

Ja just nu ligger han och leker med sig själv i babygymmet, superskönt. Idag har vi varit på stan i några timmar med Fia och Jessica. Kom hem för snart en timme sen. Colin har ätit. Ammat bara så glad jag är att han blev nöjd sen har han lekt lite nu får se hur länge han är nöjd håller på och vänder sig från vänster till höger och tillbaka och pratar.

Senare ska vi äta hamburgare el...OJJ NU SPYR HAN! Sådär nu har det gått en halvtimme sen jag skrev det där. Han ville kramas och somnade igen. Christian är borta. Han skulle träna och gå till ÖB men varit borta mer än två timmar utan telefon? Jag skulle köpa med mig köttbullemackor men dom hade slutat med dom. Jaha, då viste ju inte jag om jag skulle köpa mackor eller inte så hade han ju inte telen med sig så jag får sitta här och vänta. Jag vill inte ha någon mat förns middagen iallafall men han måste ju äta två gånger om dagen även om dom är efter varandra. Hehe.

Jag ska försöka hålla mig vaken till solsidan idag sen vill jag sova! är dötrött.



för 4 veckor sedan såg jag ut sådär. Nu har jag bara lite fläskmage men den är platt. Lite daller men det är snart borta! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: