Sandra - Colins mamma

Min finaste

Kategori: Familjeliv

Min finaste son sover hela nätterna fortfarande. 4 natten. Det betyder att jag kan börja jobba nätter. Yees! pengar pengar! Han ska bli så bortskämd Colin. Ska åka till barnens hus idag och kolla om det finns en babymobil till hans säng med lampor och sånt som han kan titta på han gillar ju sånt. Sen vet jag inte vad som händer faktiskt. Blir nog ensam ikväll.

Jonas kanske ska ta sig en rust på min blogg idag. Tack! Helt underbart.

Igår kväll traskade jag och Colin över till Johanna och Eric hade med oss kärleksmums. Vi stannade till tolv och stod säkert hur länge som hälst ute sen och pratade om vilka underbara släkter vi har. När jag kom hem så låg Christian och sov. Blev jätteförvånad. Nä nu ska vi ut på promenad!!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Vilken tur du har som har en son som vill sova hela nätterna=) Hur lyckas du med det?

    2010-02-27 | 16:34:02
    Bloggadress: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här: