Sandra - Colins mamma

Recept på magrutor till mig degmage?

Kategori: Familjeliv

Det jag önskar allra mest just nu är ett recept på magrutor till min degmage. Ush vad tjock jag känner mig lika att jag måste skaffa mig en rumpa för nu är den platt skitfult. Nu blir det slut på allt godis och massor med promenader så att jag kan börja träna på riktigt i april då jag förhoppningsvis får lön så jag kan handla träningskläder och ett gymkort. På måndag får jag veta om jag kan börja jobba nu och om sommarjobb. Jag längtar!!

När jag satt hemma hos min farmor och farfar och bläddrade jag i en tidning och hittade det här Coola påslakanet från ellos:



Nu ska jag umgås med min son som är lite gnällig

Kommentarer

  • SYSTER säger:

    Åh läcker. Det vill jag ha :D



    Ja men det blir nog bra det. Kommer nog ner på mångag. :)

    2010-02-27 | 22:50:19
    Bloggadress: http://sofiahanden.bloggg.se
  • Malin säger:

    Hörre du bruden, jag vill gärna också ha det receptet. Synd vi inte bor nära då hade vi allt kunnat åka och träna oss till magrutorna :) Annars får du väl pendla till Sthlm då och träna med mig ;) När jag ju börjar någon gång ;) Haha Saknar dig! Pusspuss snygging <3

    2010-03-01 | 02:52:42
    Bloggadress: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: