Sandra - Colins mamma

Shopping

Kategori: Familjeliv

Jag har hittat lite saker jag ska handla till Colin:


Lära gå bil


Bil



Hammra



Klossar





Och en av dom. Jag är lite kluven. Vet inte vilken jag ska ta. Den första är lite töntigare och det enda som skiljer dom är att den övre har hjärtljud. Båda kan lysa i taket men den övre kan också lysa i skärmen. Båda har fjärrkontroll och den undre kostar 100 kr mindre.

Alla leksaker har jag hittat på lekmer.se hittade massor jag vela ha till sonen där men man kan ju inte handla allt ännu. Lite synd. Hehe nädå men han kommer få mycket leksaker bara att man inte kan handla allt nu. Men det gör inget för han kan ju inte leka med dom ännu endå.

Colin blir mer och mer lik sin pappa. Nu har han fått ögonbryn. Om han hade varit smalare i ansiktet hade han varit jätte lik. Just nu ligger han och har vilda diskussioner med soffan. Ska lägga upp bilder på honom imorgon. Ville är hemma med men vill inte vara här. Han är obekväm och det känns jobbigt att tvinga honom att vara hemma. Han känner sig utanför fast vi gosar med honom. Sen när vi är ute vill han inte alls gå upp för trappen eller till trapphusdörren. När vi går igenom den ena vill han ut i den andra. Han blir så glad när vi ska gå ut för han tror att vi ska gå till farmor och farfar. Han går ditåt när vi är ute för han hittar ju dit. Han får nog sova där imorn så får vi prova igen senare i veckan om han vill vara här. Han trivs bättre där och det är inte så konstigt. Dom tycker ju om honom med.

Jag som hatar OS har sett både 5 milen och hockeyn idag. Sen har jag blivit fattig har 300 kr kvar den här månaden. Det är värt det eftersom vi har ett sånt fint hem och en underbar son. Imorn ska jag ju ringa till chefen och höra om jobb. Hoppas jag får många korta pass.

Ja nu sitter Christian och försöker visa Colin hur man äter Chips. Tur att han inte vet hur man blir frestad ännu. Haha ser helt kokko ut! Men det är så kul att se dom tillsammans. Hoppas nästa barn blir en tjej så jag slipper jag vara ensam med tre grabbar. Men det är mysigt det med. Inte för att det blir några mer barn på länge!

GUUUD nu höll Crille på att bli ensamstående när han hoppar runt och skriker här. Alla vi andra tre höll på att flyga ur soffan. Ja nu skriver jag bara en massa babbel. Återkommer imorn. Natti natti



Lik pappa och jätte söt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: