Sandra - Colins mamma

Stor kille

Kategori: Familjeliv



Colin väger 4015g och är 56 cm lång. Har vuxit två cm på en vecka åtta på en månad :O herre gud vad stor han blir vår lilla kille. Hon bvc tjejen sa att han var väldigt tidig i utveckligen eftersom han skrattar medvetet mest hela tiden hans vakna tid och att han följde extra bra med blicken. Dom brukar inte heller börja prata såhär tidigt. Skoj att höra man blir så stolt. Han fick D droppar med. Sen gick vi till stan handlade en apelsin och lite sylt. Lagade pannkakor när vi kom hem. Efter det mådde jag så dåligt så jag och Colin sov ett par timmar. Vi åt sen middag typ klockan tio eftersom jag sov så länge. Fick kycklingfilé, pommess, pepparsås och fetaostsallad. Typ hur gott som helst!

Nu kollar vi bara os jag sitter vid datan. Fick viasat motor idag med så nu längtar jag tills jag kan köpa en egen tv till sovrummet för här kommer man ju inte få se på något vettigt ;)

Just nu skulle jag vilja ha en diskborste att klia mig i halsen med fy sjutton vad jobbigt det är med hosta inte hjälper hostmedicinen meller. Ont i axeln har jag med så kan knappt amma Colin på höger sida.Nu kommer jag inte skriva mer idag eftersom jag är sjukt trött och ska sova så fort Colin har somnat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: