Sandra - Colins mamma

Trötta grabbar

Kategori: Familjeliv

På förmiddagen diskade jag och plockade lite sen bytte jag också sängkläder. Sen gick jag och hämtade Ville och vagnen som jag lämnade hos vivi och ove igår. Vid halv tre kom mammas kompis Lena, mamma, Bengt och Mormor och hälsade på. Jätte trevligt fick fina presenter med tack tack! Vi fikade och hade bebismys. Efter det har vi ätit tacos och nu ligger alla mina tre killar och sover i soffan och jag ska betala räkningar 17.000 den här månaden helt otroligt! Men soffan kostade 11 000 så.

Ska ta bilder på snowboarden nu och lägga ut den hoppas jag blir av med den i veckan. Sen ska jag lägga ut Iphonen igen eftersom killen som skulle ha den drog sig ur. Men om 200 st var intresserade förra gången så lär det inte bli svårt att bli av med den. Finns inte så mycket mer att skriva just nu.

Grattis Jonas som fyller 19 år idag!

Åh vad jag älskar min familj Christian, Colin och Ville <3

Kommentarer

  • JOOOnas säger:



    Tack! :)

    2010-02-28 | 20:04:39
  • SYSTER säger:

    Ja det lät läckert men de klassiska är nästan snyggast ;)

    2010-02-28 | 20:05:07
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/
  • Crazyangel [mamma till milton&gravid] säger:

    Oj men gud vad läskigt :S Ja Milton är tack och lov på bättringsvägar. Feberfri sen två dagar å hostan har börja släppa. Dock är han inte rikigt pigg ännu men det kommer väll. Nä är dte nått jag lärt mej så är det att stå på sig när det gäller sjukhus.

    Hoppas dina syskon mår bra idag.



    Åh jättesöt grabb du har :)

    2010-02-28 | 22:26:51
    Bloggadress: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: